czwartek, 21 czerwca 2012

Zwierzaczki ♥

Chyba nie ma takiego człowieka na świecie, który nie kochał by zwierzaków. Są one takie słodkie i kochane ♥ Ja kocham każde zwierzęta, no może z wyjątkiem pająków, bleee..

Każdy powinien dbać o swojego pupila. Ostatnio dużo się słyszy o katowaniu psów :c Ludzie albo zostawiają je na pastwę losu albo torturują je w okropny sposób. Na  Ukrainie np. przez EURO państwo postanowiło "oczyścić miasto od bezdomnych  zwierząt" dlatego też na ulicy palili bezdomne psy i inne zwierzęta lub je zastrzelali. Jest to okropne. Ludzie którzy katują psy mają za małe kary. Ja osobiście dla takiego człowieka wybrała bym taki los jaki wybrał dla swojego zwierzaka -.- Gardzimy takimi ludźmi.
Oprócz takich debili są też ludzie z ogromnym sercem, miłośnicy zwierząt. Dbają o nie i kochają je. Np. taka moja K. Ma ogromne serce a w jej domu możecie znaleźć 3 psy, kota, papugi, chomika i takie różne ♥
Zwierzęta są kochane. Szczególnie psy. Ja kocham mojego Maxa, jest moim najwierniejszym przyjacielem. Niestety o mały włos musiała bym go oddać przez moją alergie :c Wiem co czujesz O. Bardzo ci współczuję, że musiałaś zostawić Tośkę :c Mam nadzieję, że wszystko jednak dobrze się ułoży :)
Do wszystkich którzy mają zwierzęta: szanujcie swoich pupilów, bez nich wasze życie było by zupełnie inne !
A w wakacje na wolontariat do schroniska ♥ trzymajcie kciuki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz