niedziela, 10 czerwca 2012

Euro

Dawno nie pisałam, przepraszam ale nie miałam czasu :/ Jak wam mija euro ? Bo mi zaje*****e ! :D Dawno się tak świetnie nie bawiłam. Dla mnie ten czas euro oznacz luz, totalny luz, w szkole praktycznie nie ma lekcji jest dużo wolnego a niedługo wakacje ! Czujecie to ?! Aaaaa jaram się ! Jeszcze 19 dni do wakacji ! Zaczynamy odliczanie : Macie już jakieś plany na lipiec i sierpień ? :) To będzie niezapomniane lato ! Wakacyjna miłość, przyjaciele, imprezy, obozy i cała reszta ! Już nie mogę się doczekać :)
Strefa kibica w Warszawie + Grecy
niezapomniane emocje ♥
Powodzenia w ostatnich dniach szkoły                   K.                                                                                                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz