sobota, 30 czerwca 2012

WAKACJE WAKACJE WAKACJE !

z powodu złych ocen nie pokażę wam drugiej strony :P
Nareszcie ! Dni na które wszyscy czekali właśnie nadeszły :) Dziś mamy pierwszy wakacyjny weekend ? Macie na niego jakieś plany ? :D Wakacje to chwila, w której możemy odpocząć lub (jeśli ktoś zwalił rok) uczyć się do poprawek. Mi na szczęście się udało :) Moje świadectwo  nie jest dobre i przyznam, że jest mi z tym głupio ale ogólnie nie jest źle. Za parę dni obóz :) Już nie mogę się doczekać.  Ten klimat, ci ludzie i wszystkie spędzone z nimi chwile. Nie mogę się już doczekać :) Dziś zaczynamy pakowanie a po obozie ? Po obozie WELCOME ENGLAND !  Będzie fantastycznie :) Zakupy, zakupy, zakupy, zakupy i inne atrakcje :P

Mam nadzieję, że będziecie mieli udane wakacje a tym, którzy szykują się do poprawek życzę powodzenia : Mam nadzieję, że M. i J. będą jeszcze z nami w klasie za rok :) Powodzenia :)                 K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz