niedziela, 24 czerwca 2012

Pomóż

Jeszcze trochę i wakacje ! Został nam ostatni tydzień szkoły, czujecie to ?! Jestem mega zajarana, już nie mogę się doczekać :) a wy ?
Dziś postanowiłam, że zrobię porządek w szafach i niepotrzebne rzeczy oddam biednym :)
Zrobiło się dużo luźniej, poza tym w połowie rzeczy i tak nie chodziłam a dzięki temu będę mogła pomóc osobą, które tego naprawdę potrzebują. Jest ich na świecie bardzo wiele i bardzo mi ich szkoda. Są organizacje pomagające ludziom biednym i bezdomnym. Część osób z nich korzysta a część nie daje sobie pomóc w żaden sposób bo wolą np. alkohol zamiast dachu nad głową.

Już niedługo będę zakładała kolejnego bloga lecz w zupełnie innym stylu. Zrobię to najprawdopodobniej po powrocie z Anglii bo teraz przed samym obozem nie mam zbyt wiele czasu :) A wy macie jakieś plany na przyszłość ?
                                                                                            K.

1 komentarz: