wtorek, 21 stycznia 2014

My passion

Hejka,
dawno mnie tu nie było ale w ramach szkolnego zadania opowiem wam dziś o jednej z moich pasji czyli o fotografii :) Od dziecka lubiłam robić zdjęcia. Byłam prze szczęśliwa gdy na komunię dostałam mój pierwszy cyfrowy aparat :) Fotografowałam wszystko i wszystkich ! Były to amatorskie zdjęcia ale gdy 3 lata temu wyleciałam na wakacje o Anglii poznałam tam przyjaciela mojej cioci Dawida. Jest on naprawdę fantastycznym człowiekiem :) od lat interesuje się fotografią. Dużo mnie nauczył. Jest w tym naprawdę niezły.
Oprócz robienia zdjęć lubię też pozować :) Najbardziej oczywiście Dawidowi :) poniżej macie link do jego strony ze zdjęciami na których możecie mnie też znaleźć :) <havefun>

http://dawidnowaczynski.wordpress.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz