poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Ostatnie chwile

Przez wakacje praktycznie nie pisałam, a wszystko to z braku czasu. Codziennie coś robiłam :) Te wakacje z czystym sumieniem mogę zaliczyć do udanych :) Spędziłam czas z ludźmi ważnymi dla mnie :)
Wakacje powoli się  kończą, zostały nam ostatnie tygodnie :) nie wiem jak wy ale ja nie mogę się już doczekać początku szkoły. Chciała bym już zobaczyć wszystkich, z którymi się nie widziałam przez wakacje   lub ich część :)
Jutro zakupy szkolne :) Uwielbiam te przygotowania :) a weekend ? Weekend spędzę pewnie u babci na wsi :) świerze powietrze na pewno dobrze mi zrobi :)
A poniżej kolka zdjęć z wakacji :) mam nadzieję, że wam się spodobają. (www.dawidnowaczynski.wordpress.com)
kolejne zdjęcia przy następnej notce :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz